miercuri, 16 decembrie 2015

Cosmarul continua

(Continuare de la articolul Cosmarul. Link articol precedent: https://mesajul.blogspot.ro/2015/12/cosmarul-partea-2.html )

Am mers cu totii la spital. 

Nimeni nu vorbea cu altul pana acolo decat strictul necesar. Eram atata de mahniti, de disperati, de ingandurati. Era si iarna fara zapada, cetoasa, era frig. 

Aveam sa aflam ca Sorin are arsuri de gradul 4 pe o mare suprafata din corp. Am plans mult.

Si acolo ne-am rugat pentru el, sperand intr-o minune. Toti speram, dar eu simteam o profunda frica, dar si o speranta vaga. "Poate, poate. Sa nu ma indoiesc, asta conteaza" imi spuneam si ma imbarbatam singur sa stau tare in credinta.

S-au adus din nou "lucrari" si vedenii, ca va fi o mare minune si Sorin se va face bine pentru ca "Numele Domnului sa fie proslavit si mai mult".

Apoi a venit vestea care ne-a daramat pe toti. Sorin a murit.

A urmat o intalnire la fr Nașu acasa, pe str Dunarii. 

Acolo pastorul Mera, mi-a spus mie personal - in fata tuturor - ca ceea ce am visat atunci si i-am relatat la fabrica si anume ca Sorin va muri, a fost adevarat si ca restul celelalte au fost minciuni. 

Prorocita, in mod surprinzator, a spus si ea in fata tuturor: "Acum trebuie sa ne pocaim cu totii. Am fost inselati." A ZIS-O CHIAR EA!

Toti au fost de acord, desi era o neacceptare ca o nemultumire in noi. Eram dezamagiti tare. Noi vroiam un miracol nu pocainta ca am fost inselati.

Unii ne-am rugat si ne-am cait. Eu ma caiam mai ales ca nu am ascultat de acel Glas si de visul acela. Ei m-au inselat.

Era un amestec de cainta cu regrete amarnice dupa Sorin. Familia lui a suferit mult. Asta e adevarat. Noi toti am suferit. A fost o imensa dezamagire prin care Dumnezeu mi-a spus sa parasesc imediat secta asta falsa, dar nu am priceput.

Toate lucrurile, tuturor aproape, incepusera sa mearga prost. 

Au inceput discutiile, dezbinarile. Multe faze rele au inceput. Ceva rau era peste noi. 

Multi prieteni de ai mei, pe care i-am adus la Domnul, au plecat de la adunare, spunandu-mi ca "ce mai stau acolo?" Nu i-am inteles atunci.

Nelutu Dascal (blogerul Behaituloilor...) s-a rasturnat cu masina in drum spre inmormantarea lui Sorin. 

Una din catastrofele lor majore este modul in care ei predica la inmormantare. Am fost la vreo 5 evenimente. 

Acolo la inmormantare ei invata doctrinele, epocile si pecetile pe oameni. Ba chiar si nr 666 al Papei de la Roma l-au explicat....la inmormantare. 

Am auzit de la un martor ocular ca nebunia lor a mers atat de departe, ca odata fica unei decedate, i-a oprit din predica in lacrimi strigand: "Mama e moarta si voi criticati pe alti pocaiti?" 
(Ei au foarte prostul obicei sa critice la inmormantare botezul in titluri al baptistilor, si alte chestii de astea.)

La Sorin s-a predicat ca si cum nu a facut un lucru rau prin autoincendiere, deoarece Domnul a spus ca "mai bine sa intri in Imparatie fara o mana...". Modul usuratic in care s-a spus asta, a intrigat audienta. (Nu cu mult inainte se aratase in presa o sinucidere in masa in ceva tara a unei secte parca din Elvetia. Era o "moda".)

Apoi au inceput sa intoarca roata. Ca adica, de fapt "noi nu am inteles bine lucrarile, dar totul a fost corect, si ca ce s-a zis prin lucrari, s-a implinit totul." 

CEE??? Nu imi venea sa cred ce masinarie impostoare devenea totul. S-au sucit si au negat totul ce era "impotriva" lor.

S-a facut mult rau ulterior prin lucrari care oarecumva sa se arate bune, au declansat "jihadul" branhamist prin prorociri si vedenii distructive. Au urmat si despartiri de logodnici, si discordie in adunare si familii. Haos total.

Cine spunea ceva critic, era crucificat prin prorociri. Aceste prorocirii devenisera indicatii catre pastor ce sa zica, ce sa faca, si cum sa faca. Nimeni nu misca in front. Ea conducea sistemul adunarii.

"Ridica sabia slujitorul Meu si taie..." erau indicatiile ei nebunesti catre pastor iar acesta, un om naiv, complet imatur, desigur ca nu tinea cont de nimic legat de principii, de Biblie, de a verifica autenticitatea lucrarilor, ci doar taia, si taia. Nu se mai oprea din lovituri. Ne macelarea zi de zi. Zi de zi.

Si apoi tot el poza in victima. Asta a fost maiestria vicleniei lui Mera Romulus: stapaneste arta de a se preface intr-o victima, ca si Branham si altii, si asta in timp ce el taie si spanzura si loveste, critica, judeca pe altii fara dreptate, fara sa tina cont de Cuvantul lui Dumnezeu, si de normele biblice elementare, de baza. Daca apare o discutie, o problema EI NU CHEAMA NICIODATA TOATE PARTILE IMPLICATE in disputa pentru a se afla adevarul. Ei se aduna ca EI SA STABILEASCA CE E ADEVAR SI CE NU E. Si adevar pentru ei este ca ei sa isi de-a mereu dreptate.

Ei, grupul de elita, se aduna, judeca, -a se citi "barfesc" - si apoi trag o concluzie in functie de ce simt ei pentru aceia, normal una total deformata.

Oameni multi plecau din adunare, dezamagiti. Cred ca in 25 de ani cel putin vreo 250 - 300 de oameni. Daca nu, poate ca si mai multi.

Ei au putere de a convinge pe cei instabili in viata, credinta, psihic, sentimente, emotii, slabi in Scripturi, iar apoi ii resping, sau altii cand vad ca liderul lor manipuleaza oamenii, ii ataca, ii loveste mereu atunci ei pleaca.

Atata rau sa facut atunci acolo incat efectiv "mirosea" a rautate. As putea scrie o carte numai cu acest episod deosebit de dramatic si trist.

Lui Vasile Neamtu, pe care ei nu il vedeau deloc bine, deoarece acesta era echilibrat in gandire, ii spusesera chiar ca: "in ziua de marti iti va crapa burta si matele ii vor curge in curtea adunarii, si veti stii ca Eu Domnul am vorbit...etc etc" 

Era pornita rau prorocita si tatal ei, prorocul, pe el, deoarece Vasile pusese cateva intrebari incomode pentru ei. (Vezi detalii incredibile aici: https://mesajul.blogspot.ro/2017/12/inchinati-va-mie.html )

Se vedea de la o posta manipularea nerusinata la care eram supusi.

Normal ca in ziua de marti... nu s-a intamplat nimic. 

Vasile a luat atunci cuvantul explicand frumos niste lucruri despre importanta de a sta pe adevar si a cauta adevarul. Desigur ca l-au criticat si crucificat total ulterior. 

Ei mai au un stil ciudat de a-si explica minciunile lucrarilor. Le da un sens spiritual desi atunci ca se pronunta prorocia sau vedenia este clar un sens pragmatic. Nu se intampla nimic, iar apoi ei spun ca noi nu au inteles. Ca si cum Dumnezeu se joaca de-a hopa mitica. Este rusinos acest nivel infantil de a gandi total in afara adevarului si a Cuvantului lui Dumnezeu.

Prin prorocie se poruncea deseori amenintator, cu un ton foarte dramatic si apasat, dur, aspru. 

Ce inseamna asta? Inseamna ca sentimentele prorocitei erau negative fata de persoanele respective sau avea ea o pasa proasta.

Se crease un climat de temnita, rece, agresivitate verbala, oamenii erau incruntati, confuzi, manipulati. Se creasera doua tabere inamice in mod real. Erau "contre" mari intre noi cu tot felul de faze. 

De ex. fratele Iosif din Marasti era pe moarte. Cei de la spital l-au dat acasa, ca va muri. Cei de la adunare au mers la el sa se roage. I-au prorocit acolo pe loc si au fost vedenii ca Iosif va muri in scurt timp. 

Pe "pat de moarte" Iosif, sau parintii lui, ma cheama la el. 

Am mers cu doi frati. Stiam de prorocia aceea dar nu a contat. Cand te cheama cineva trebuie sa mergi prin credinta. Umblam prin credinta nu prin ce se vede sau auzim.

Ne-am rugat in genunchi langa patul lui, cam o ora. Poate mai putin chiar. Intr-o saptamana, spre socul tuturor, fratele Iosif se ridica din pat sanatos si umbla. Sa facut total sanatos. Si astazi dupa 20 de ani de atunci, traieste si lucreaza si e bine din toate punctele de vedere. Slava Domnului pentru asta. 

Ei si de mama mea au prorocit ca va muri atunci in anii 90. 

Prin aceste mijloace ei au bagat spaima in oameni mereu ca sa ii controleze prin frica. Au bagat spaima in sora mea ca va muri mama atunci.

Mama e bine si acum sanatoasa, la 73 de ani ca la 50 de ani. Multumesc Domnului.

Ei si-au batut joc de sora mea ani de zile dupa ce am plecat eu de acolo. Erau obsedati de gandul ca ea mi-ar spune mie despre ce se intampla acolo la ei. Mera Romulus a devenit un monstru de rautate impotriva sorei mele. 

Ani de zile a turnat otrava din amvon impotriva mea si a sorei mele, de parca ea ar fi avut vreo vina ca eu i-am prins cu minciuna. Dar ura si mizeria interioara din el a facut asta.

Ce om ar face asa ceva oamenilor care l-au iubit, respectat, sustinut? (Da si eu l-am respectat si sustinut de aceea va amintesc CA NU AM FACUT ATUNCI NIMIC FARA SA AM PERMISIUNEA LUI. Veti vedea mai jos asta. Dar apoi ei s-au sucit si m-au urat pentru ca au vazut ca s-au prins singuri in plasa minciunii si a manipularii.)

Numai un dictator orbit de putere si slava desarta ar face asa ceva. Doar un om afectat psihic la cap ar ataca oamenii asa dupa impresiile sale. 

Si el stia bine ca sora mea sufera din alte motive, ca are grija de mama bolnava, ca a suferit mult in viata si ca e firava si vulnerabila. In loc sa o protejeze, a lovit-o constant acest monstru religios fals.

Am realizat si am studiat concluzionand ca om care face asa ceva altor oamenii, semenilor sai, este bolnav psihic, este obsedat si plin de ura ascunsa, deoarece numai un astfel de om ar teroriza un suflet atat de plapand, gingas si frumos cum e sora mea, care a ramas credincioasa 100% adunarii lor. 

In inchipuirile lui si al lor, bolnave si toxice, au considerat-o pe sora mea drept spion si au calcat-o in picioare, ca au experienta in asta. Asta pana cand sora mea nu a mai mers la adunare. 

Apoi tot ei sa o critice de ce nu mai merge. In fapt s-au bucurat ca au scapat de ea. Mizerie fara limita.

Ei propovaduiau amenintarea si moartea oricui nu era de acord cu ei. Ei le scotocea in trecut oricui era aparent rebel, mintind sau exagerand despre ei tot felul de minciuni. 

Acesti oameni sunt reprezentantii intunerecului. Da, cu o masca religioasa aparent neprihanita ei doresc sa controleze si sa tina sub control sufletele sincere ale adunarii.

Tot pe contre eram cu ei. Nu ma mir ca ne urau atata. 

(Mai tarziu dupa aceea cand fr Topan era pe patul de moarte m-a chemat la el spital, dar un diacon de la ei, pentru ca era acolo, tineti-va bine, mi-a INTERZIS SA INTRU IN SALON la prietenul meu bolnav sa il vizitez pe motiv ca "eu nu mai fac parte din adunarea lor." I-am spart blocajul, am intrat, dar ma tras de haine de la gat inapoi, am cazut pe spate si m-a tarat spre iesire. Mi-a sucit mainile. M-a agresat, m-a abuzat fizic si verbal. Fr Topan plangea pe pat, striga: "lasa-l pe Lica, lasa-l pe Lica..." dar asta m-a dus si ma tarat pe hol pana pe scari in jos apoi m-a impins cu scarba strigand: "PLEACA DE AICI." Il auzeam de departe pe Topan strigand: "Lica, Lica"...Apoi fratele Topan a murit. Si Nelu Dascalu a fost martor acolo la acest eveniment.)

Acesti oameni, fara sa exagerez, erau efectiv dusi cu pluta. Bolnavi mental. Afectati si influentati negativ, rautaciosi.  

Tot mai multi plecau din adunare din cauza certurilor si tensiunilor iar cand am ridicat problema, mi s-a spus vechea poveste: "Mireasa trebuie sa fie o minoritate, ca trebuie sa plece cei care nu sunt dintre noi"...etc. Cand am auzit cum se scot, cum justifica asta, m-a apucat pe loc greata.

Imi era, fizic, scarba sa aud asemenea justificari oribile. Am spus: "Asta e o prostie. Imi vine rau". As fi vomitat pe cuvintele lui.

Eu eram acum tinta principala a multor atacuri. 

Ajunsesera sa spuna ca eu sunt de vina ca Sorin a murit. Unele zvonuri au mers pana acolo ca au spus ca Sorin vroia sa aiba relatii sexuale cu mine...si poate ca cine stie? 

(Recent, prin anul 2013, dupa inmormantarea fr Nașu, la masa, unul din cei care merge inca tot acolo la adunare, a spus in fata la vreo 20 de persoane cu voce tare, ca el stie din auzite ca eu am avut relatii sexuale cu Sorin. I-am zis: "Sa te mustre Domnul diavole". Toata lumea s-a uitat la el, cum a putut spuna asa ceva in public. Nesimtitului nici nu-i pasa. Ma gandesc in ce lume oribila traiesc ei cu aceste minciuni in capul lor. E lumea lor intunecata. De cand sunt la mesaj am auzit cele mai groaznice minciuni de la cei mai mincinosi oameni religiosi din istoria omenirii: cei de la mesajul lui Branham. Si mai mult ei intre ei, se mint si se acuza poate 90% pe nedrept, nu ma refer doar la mine. Eu, probleme majore, in afara de blocajul financiar de dupa faliment si dupa ce am fost inselat cu sume de zeci de mii de euro, si din care nu am reusit sa ies inca deplin, ca sa imi rezolv toate problemele, eu chiar nu am avut treaba, cu nimeni si cu nimic, niciodata. Am trait frumos, am iubit oamenii, frankisti, branhamisti, tunetisti, egal ce erau, si am ajutat neconditionat sute de familii, tineri si indivizi din toata Romania, rep Moldova, cativa chiar si din Africa si Pakistan.)

Sa revin.

Ma gandeam cum pot ajuta adunarea. Imi venise o idee atunci. Zic: "Asa ceva nu se mai poate." 

Am vorbit cu doi frati despre planul meu de a demasca lucrarea falsa din adunare. Ei s-au temut, dar asta nu m-a oprit. 

Desi le-am aratat versete biblice care ne dau dreptul sa cercetam duhurile sa vedem daca sunt de la Dumnezeu sau nu, ei s-au temut.

Atunci am luat CUVANTUL LUI DUMNEZEU ca partener! 

Stiam sigur si simteam puternic in mine ca Dumnezeu nu mi-a dat un duh de frica, ci mi-a dat unul de putere, de dragoste, intelepciune, curaj si multe altele.

Si bineinteles pentru ca sunt educat si cu bun simt, din respect pentru liderii adunarii am luat deoparte pe diaconul Nelu Dascalu (blogerul branhamist care insala oamenii prin blogul https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com) si pe pastor insusi, pe Mera Romulus, si le-am spus daca pot sa pun la incercare lucrarea deoarece nu se mai poate continua asa. Astfel voi testa acel duh. Mi-au zis amandoi ca foarte bine fac daca fac asta.

Am lasat sa treaca doua-trei saptamani. 

Am inventat o poveste lunga, in care am zis ca visasem ca "noi cei rai" fusesem personaje negative si multe chestii care le convenea lor mult si ne dezavantajau pe noi. Le-am scris-o.

Mama mia, sa vezi ce bucurie pe ei. 

Toata ziua in adunare, prorociri si vedenii cu noi negative si cu ei pozitive. Avusesera multe lucrari despre visul meu inventat, ca "Eu Domnul le-am dat acel vis ca semn ca sa creada...". 

Chiar pastorul a citit "visul" din amvon. Ce fericiti erau cei din tabara lor. Toate vedeniile si prorocirile lor erau asa sa confirme. Abia ma abtineam sa le spun. 

Eu eram si mai fericit ca se demasca duhul rau care ii conducea, zi de zi si prin aceste minciuni ale lor. 

Ii cerusem unei surori care nota mereu vedeniile si prorocirile, sa am si eu acele "confirmari". Am adunat destul de multe sa fie dovezi clare ca ei mint si ca duc de nas adunarea, si ca nu Duhul Domnului lucreaza. (Ei au sute de caiete scrise cu lucrari  Au mii de prorociri si vedenii in caiete si inregistrari. Au mai multe decat Biblia, Branham si Frank la un loc.)

I-am lasat sa se bucure aproape trei saptamani. 

E incredibil cum influenta psihologica in grup functioneaza. 

Se influentau unii pe altii impotriva noastra prin aceste lucruri. Inclusiv predicile din amvon. Totul era armonizat intre ei. (Ei aceasta armonie o numeau: lucrarea lui Dumnezeu. Se inselau.) Se crease si un pol real al urii si al dezbinarii. Nu ne mai suportau.

Apoi, intr-o duminica seara cand erau toti acolo, m-am ridicat, cu permisiunea pastorului, sa vorbesc 5 minute. 

Am inceput sa spun cat de mult ma doare ca Sorin a patit ce a patit, ca adunarea sufera asa o ruptura, ca oamenii sufera, ca multi au plecat si nimanui nu ii pasa de ei, nu ii cauta, ca nu exista o slujire biblica ci numai impuneri si amenintari. Am spus din inima sincer ca adunarea trebuie sa isi revizuiasca atitudinea. 

Am zis ca in urma cu cateva saptamani am cerut permisiunea diaconului si pastorului de a pune aceasta lucrare de prorociri, vedenii, mentalitate, la incercare, deoarece eu pe baza dovezilor o vad ca sursa a raului care a facut mult rau si continua sa faca si va continua sa faca rau ani de zile...si am continuat. Era o tacere muta. 

Am intrebat adunarea de visul acela si de ceea ce s-a intamplat in ultimile trei saptamani. Au zis cu tarie un "AAAmiin prelungit." Nu se asteptau la ce urma. 

Apoi am spus calm, dar ferm si sigur pe mine: DRAGII MEI, NU AM AVUT NICI UN VIS! V-AM TESTAT! AM PUS LA INCERCARE DUHURILE DIN ADUNARE. ATI FOST AMAGITI. TOTUL ESTE O INVENTIE! TOATA LUCRAREA DE AICI ESTE O INSELATORIE! DAR AM CERUT INAINTE PERMISIUNEA FRATELUI MERA SI LUI FRATELE DASCALU SA PUN LA INCERCARE LUCRAREA ACEASTA SI ASA AM FACUT!


AU AMUTIT CU TOTII!

Va dati seama ce socant a fost totul? Stiti ce a urmat?

Acuma zambesc, dar atunci a fost groaznic. Stai sa vedeti ce urmeaza. 

Acum cand cititi articolul stati pe scaune? Sa nu cadeti cand veti auzi ce s-a intamplat. 

S-a intamplat ceva, de o imbecilitate astronomica si nu veti crede!!! Dar este adevarat.

PASTORUL A TIPAT LA MINE (nu la prorocii si vazatorii dovediti falsi) IN FATA TUTUROR SI A ZIS: "DE CE AI FACUT ASA CEVA?" 

Era alb la fata.

Cand am auzit asta era sa lesin, fizic. Ma gandeam ca omul asta e nebun sau se preface? 

Tocmai am demascat duhul de minciuna, cu APROBAREA LUI iar el ma ataca pe mine? DE CE PE MINE? DOAR EL INSUSI MI-A DAT PERMISIUNEA SA FAC ASTA!

Nu imi venea sa cred ce aud de la liderul adunarii, de la omul caruia ii cerusem permisiunea pentru o asemenea "misiune secreta de agent 007" si care impreuna cu prorocita, acasa la fr Nașu, a spus in fata tuturor ca am avut dreptate si ca ei au fost inselati. 

E SOCANT, nu?! 

Cu adevarat duhul celui rau de minciuna si falsitate ii conducea.

Eu credeam ca ei se vor bucura ca adevarul a iesit la iveala si adunarea isi va recapata echilibrul, oamenii vor reveni, ne vom vindeca, vom merge impreuna cu totii inainte. Dar nici vorba de asa ceva. Ei au declansat iadul. 

Se dovedea de fapt ca nu ii interesa adevarul, ci ii interesa sa aiba ei dreptate cu orgoliul, mandria si falsitatea lor. Ar fi fost greu ca pastorul sa recunosca ca a fost inselat. Mandria lui nu l-a lasat sa fie corect si obiectiv.

Unul dintre noii diaconi, un fost luptator de aikido, centura neagra, la semnul pastorului, m-a prins si m-a scos afara din adunare. 

VA DATI SEAMA CA ESTE POSIBIL ASA CEVA?!?!

Eu am zis:"Hei stai, dar ce faci? Pentru ca am spus si descoperit adevarul, ma scoateti afara? Va purtati de parca ati fi in Roma catolica?" A zis foarte scurt, ferm si dur: "TRECI AFARA SI TACI!" 

De atunci a ramas vorba asta printre ei pana astazi ca: "Lica a strigat in adunare, ca ei sunt Roma catolica." 

Ce naivi. Inchipuiti-va ce mare rau le-am facut eu lor ca am spus asa ceva. 

In rest, culmea ipocriziei, de intreaga poveste de la timpul de dinaintea plecarii la Baia de Aries si pana la demascarea asta, ei nu spun o iota, nimic, despre tot raul pe care l-au facut lui Sorin si adunarii si oamenilor care au plecat. 

Nimic de astea, dar ei sarmanii, nu mai pot de ofensati din cauza "obrazniciei" mele de a spune "Roma catolica". Vai de mine...chiar asa, cum am putut eu sa le spun asa ceva?

Normal, apoi ne-au interzis sa mai avem de a face cu adunarea, ne-au alungat...din cauza urii profunde, la porunca prorocitei, au facut un lucru nemaiauzit: au inceput sa se roage si sa posteasca ca "Dumnezeu sa ne nimiceasca, sa ne distruga de pe fata pamantului"...lucru pe care l-au facut cu o mare pasiune si entuziasm. Anuntau prin prorociri, moartea unora care si ei puneau intrebari, ca si faza lui Vasile Neamtu, si chiar mergeau la fata locului sa vada unde vor "muri" acestia.

Asta a fost "mijlocirea" lor spirituala pentru noi...devenisera niste psihopati fanatici religiosi obsedati de respingerea si distrugerea noastra. Vroiau in singur lucru. Sa fim distrusi.

Calatorie periculoasa - de Altegatto
Asa vad eu acum branhamismul si sectarismul in general.
 Inghite oamenii buni care ratacesc pe marea vietii cautand sincer iubirea, mangaierea, salvarea, mintindu-i ca le ofera cerul, raiul, dar cand ajung acolo acestia descopera iadul. 








Au devenit atat de rai, atat de toxici si de manipulativi, incat nici chiar Nelu Dascal, (blogerul https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/) diaconul principal de atunci, si nici altii, nu au mai mers acolo niciodata.

Asa ca am experienta cu profetii mincinosi si manipulatori... experienta care a inceput atunci...a urcat...si a urcat...pana am ajuns in varf. La Branham, la Coleman, la Frank, etc. Aici am vazut cum sta treaba in realitate si am plecat afara din secta asta.

Daca vreti sa vorbiti cu mine despre profeti mincinosi si eroare la mesaj si manipulare religioasa si psihologica, sunt pregatit sa va ajut. Nu sa ma laud dar miros imediat demonii minciunii si falsitati de la mare distanta. 

De aceea cred ca pot ajuta orice lideri, pastori si orice adunare de la mesaj sa isi puna randuiala in adunare.

Fara sa vreti sau sa stiti, voi sunteti falsi intr-o lucrare falsa si inselatoare. Sunteti nevrotici, mai oameni buni. Si ati dat si culoare religioasa si impuls imaginar, biblic si fals, nevrozelor voastre. Atat. 

Voi chiar nu intelegeti in ce haos sunteti? Pacat de voi. Multi sunteti oameni buni. Dar eu am plecat. Nu ma reprezinta nimic din aceste nevrotisme mistico-toxice religioase pline de agresivitate emotionala si verbala din sectele voastre.

Poate e voia lui Dumnezeu sa stati la mesaj. Vreti sa fiu un pic mai realist si dur, cu voi? Poate ca meritati sa fiti unde sunteti. 

Ati urat destul pe altii, ati acuzat destul pe altii, ati mintit si ati barfit destul pe altii, ati falsificat Cuvantul mai mult ca toate cultele. Ati ranit oameni si niciodata nu v-ati cerut iertare de la ei. V-ati purtat atata de rau cu altii, pana v-a iesit rautatea pe nas si pe urechi. Ati distrus vieti si destine destule. Oameni s-au sinucis din cauza prostiei voastre. Multe casnicii s-au destramat din cauza barfelor si a rautatii voastre. Ati batjocorit oameni care v-au iubit, doar pentru ca aveau unele idei diferite, sau au gresit cu ceva. Nu ati incetat in a-i umilii si barfii pe la toate colturile, fara sa stati de vorba cu ei mai intai pe subiectul problemei. Nu stiti asa ceva. Stiti doar sa otraviti mintile altora. 
Asa ca meritati sa stati acolo in eroare. In fericire falsa. Fericire produsa teoretic nu experimentata.

Voi nu l-ati lasat pe Dumnezeu niciodata sa va invete ceva nobil si drept. 

Ati dat-o inainte ca papagali tot cu Branham si cu Frank, Coleman sau nu stiu care, nu cu valori spirituale.

Voi credeti ca ajungeti la Cer pentru ca Branham a spus sau a facut ceva vindecari? Cum puteti fi atat de ingusti la minte mai oameni buni? 

Voi niciodata nu ati apreciat si simtit iubirea si bunatatea pe care au aratat-o unii fata de voi. Dar stiti de ce? 

Voi nu puteti empatiza. Nu sunteti receptori pentru iubire, bunatate, iertare, altruism, toleranta. Voi sunteti in spiritul nevrotic de respingere continua si de victima falsa a lui Branham. 

Stiti ce? Cred ca mai bine ramaneti unde sunteti. 

Medical vorbind, va potriviti acelui stil trist, depresiv, melancolic, barfitor, prelucrat emotional si sentimental excesiv. Voi sunteti unde trebuie sa fiti. Ramaneti la mesaj. Da, da.


Nu iesiti afara, deoarece nu puteti suporta adevarul despre voi insiva. 

Psihicul vostru este fragil. 
(Iar fragilitatea lui se datoreaza infantilismului.) 

Voi v-ati bulversat subconstientul, care stie asta, si el "va protejeaza" tinandu-va blocati acolo, dar in intentie protectiva, nu distructiva deoarece el nu face diferenta doctrinala, tocmai sa va ajute, tocmai ca va cunoaste fobiile si nevrozele ascunse, care v-ar afecta mult, daca ati afla adevarul despre voi insiva. Boom! Ati exploda si ati ceda psihic.

Respir acum usurat. Am inteles intreg mecanismul. Nu mai simt nevoia sa va cer sa plecati de la mesaj. Nu e treaba mea deciziile voastre. Treaba mea a fost sa fiu corect, onest si loial cand va scriu, nu e treaba mea ce faceti voi. 

Ba chiar daca vreodata ati fi criticati pentru credinta voastra (nu pentru abuzuri, ca pentru abuzuri meritati critica.) ar trebui sa va apar oriunde, dreptul vostru de a crede orice doriti sa credeti: in Branham, in Frank, in budism, intr-o vaca, intr-un porc. Orice ati vrea, nu e treaba mea. Asta este normalul vietii. Sa ai dreptul sa alegi, nu sa fi fortat si amenintat sa crezi sau sa nu crezi. 

Indemnul meu este simplu si apostolic: "Crede in Domnul Isus si vei fi mantuit tu si toata casa ta", si fa binele.

Se pare ca voi aveti o nevoie bolnava, mostenita de la Branham, de a fi superiori fata de alti oameni, fata de alte linii de la mesaj, fata de alte bisericii, fata de alti oameni din jurul vostru. Nu puteti trai ca sunteti normali si ca orice ati fi superior, sa zic, e un har, nu un dar. 

La mesaj, e mult mai bine pentru voi. Puteti sta toata viata ca un parazit, poti barfi pe altii, poti minti, poti calca in picioare alti oameni, si tot esti considerat "mireasa lui Isus" si vei fi si "rapit la cer" pentru ca ai un profet mort de 60 de ani. Deci mai bine ramaneti acolo. 

Voi aveti o mare nevoie sa traiti irational, izolati, fara provocarile vietii, in inchipuiri, departe de argumentele biblice si umane care va rastoarna modul de viata si gandire sectant. 

Aveti nevoia interioara de a va exploata si alimenta, voi insiva sau altii voua, la maxim, propriile nevroze, propriile temeri.

La mesaj se poate asta. Toata ziua predicatorii va otravesc cu asa ceva si asta va tine "in viata".

Asta este blestemul lui Branham pentru voi. 

Asta este mesajul pe care Branham cu gura lui, l-a blestemat. 

Si odata cu asta, v-a blestemat si pe voi, deoarece samanta lui blestemata este in voi si rodeste de ani si ani de zile: pervertirea Cuvantului, invatatura falsa amestecata cu adevarata, povestiri exagerate sau false, plagiatul lucrarilor unor teologi numite "revelatiile profetului", depresie, tristete, singuratate, izolare, minciuna, setea de razbunare, neliniste, insatisfactie, neimplinire, raceala...etc

Acum stiu bine de ce Branham a facut asta. Avea nevoie de asta, deoarece asta reprezenta corect "realitatea" lui personala, condusa din sub/ si din supra/constient inspre ceea ce el isi inchipuia sa fie "realitate" in constientul lui prezent. (Inger, profetul Ilie, Dumnezeu in trup, etc) 

Mai clar spus, mesajul lui este nevrotismul lui care a pervertit Cuvantul lui Dumnezeu in favorizarea grandomaniei sale. Asta este tot. Si l-a prezentat in forma de "taine", sa para de neatins si de neinteles pentru unii, tocmai pentru a-i confirma falsa grandoare. 

Oameni buni, oameni buni, eu mai cred ca pe unii ne-a inghitit mesajul, atunci cand noi calatoream pe marea vietii cautand sincer sensul vietii noastre. Am cautat mantuirea, am cautat rostul, am cautat iubirea, am cautat ceva mai presus decat noi si decat lumea materiala. 

Am tanjit dupa o comunitate frateasca autentica, iubitoare, calda, pasionata pentru Cristos, si neobosita in a face bine altora. Comunitate in care sa putem exprima fara frica valorile personale, puse de Dumnezeu in noi, sa exprimam iubire, bunatate, creativitate, talente, lucruri divine, duhovnicesti. Si sa putem in acelasi timp, si sa primim, fara retinere, fara ura, aceste lucruri frumoase si de la altii pe care sa ii admiram, nu invidiem, ca sunt talentati si ca ne ofera valoare, ca ne iubesc, ne protejeaza. Asa este, cum eu vad, o comunitate crestina biblica.

Dar am gresit undeva traseul. Noi toti l-am gresit. Am ajuns unde nu trebuia sa ajungem niciodata. Ne-au inselat cu vindecarile lui Branham si cu botezul din Fapte 2:38, furat de acesta de la penticostalii unitarieni.

Am ajuns sa traim in cosmarul din universul unor oameni deformati emotional si psihologic. Am intrat in gura nefericirii lor. In luptele lor interioare. In afectiunile lor psihice. In mandria lor. In aroganta si rautatea lor.


Hei, stati! Pai atunci noi nu avem nici un cosmar de fapt... cosmarul este al lor...este lumea lor, este universul lor. 

Subconstientul lor, care este "aliatul" nostru, ne-a transmis prin actiunile lor repetate pe parcursul a 30 de ani, ca ei traiesc intr-o lume imaginara bolnava amestecata cu lucruri frumoase spirituale. 

Chiar acum am o "revelatie" personala care ma elibereaza si ma detoxifica: In realitate, acesta nu era cosmarul meu. Ei au facut totul sa para asa. Sa para ca sunt pierdut fara ei. Sa para ca sunt ratacit fara secta lor. 


Au incercat sa ne faca viata un cosmar cu acuzatii false sau exagerate. Ne-au varuit pe toate gardurile pentru a ne distruge reputatia. Au facut orice pentru a ne face rau. 

Dar dragii mei, cosmarul era al lor de fapt, si de aceea au vrut sa il dea si altora. Il aveau in ei. Il aveau la ei. Il aveau cu ei. Pe ei, Branham i-a vazut in vedenie, in camasi de forta legati intr-un spital de nebuni, dandu-se cu capul de pereti. Ei isi traiesc zilnic cosmarul.

Si au facut vrut sa faca din vietile altora, la fel, un cosmar, prin nevoia de reproducere psihologico-comportamentala. 

Au reusit asta, in masura in care ne-au putut insela prin intimidare, etichetare, minciuna, aplicarea incorecta a unor versete biblice si multa amenintare. 

Dar Adevarul elibereaza! Niciodata cosmarul acela nu a fost al meu si nici al tau. Este cosmarul lor. Este al lor. Este al lor.

88 de comentarii:

  1. Bine ai facut ca i-ai testat si i-ai gasit mincinosi.Poate de aceea au si multa ura pe tine:fiindca ai avut curajul sa le faci o inscenare si sa le arati cata minciuna si prostie este in mijlocul lor.Eu in locul acelor oameni le dadeam afara pe prorocitele alea prefacute . Ma mir cum mai pot unii sa frecventeze cuibul ala de viespi pe care il numesc ""adunare"".La urma urmei asa prorocite asa pastori.O adunatura de mincinosi si prefacuti.De fapt scrie in Biblie ca vor veni proroci mincinosi imbracati in blanuri de oi dar pusi sa distruga pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti dai seama ce duhuri sunt acolo? Nici vorba de Duhul Adevarului care este si Duhul Sfant.E plin de duhuri de minciuna,ipocrizie,manipulare si rautate mascata cu Biblia pe masa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt cel care a solicitat detalii despre aceasta intamplare.
    Lica, multumesc mult pentru efortul de a scrie aceste lucruri.
    Cred ca trebuia sa incepi acest blog cu aceasta relatare catartica.

    Este adevarat, celelalte postari ale tale au pus lucrurile in context, au pregatit terenul pentru asta, sunt bine scrise dar sunt doar niste pocnitori prin comparatie.

    Asta e ca o bomba nucleara. Ar trebui sa fie citita de orice suflet care merge acolo.

    Si incep sa cred ca n-ar fi rau ca autoritatile sa monitorizeze ce se intampla acolo. In mare, sunt pasnici dar vad ca exista potential pentru tragedii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere, dar sa stii ca am facut-o si pentru mine personal si pentru ceilalti cititori.

    M-a ajutat sa imi revad anumite parti din viata si sa le vindec. In plus am invatat chiar eu multe lucruri documentandu-ma asupra comportamentelor si tipologiilor celor cu care am intrat in contact in acei ani.

    Am avut nevoie sa descriu acest capitol din viata mea. Si eu iti multumesc tie, deci.

    De aici din adunarea lor au pornit toate adunarile in Cluj si intr-un fel sau altul, si am vazut si ca fiecare, au adoptat parti importante din aceasta mentalitate si atitudine.

    Pare SF nu? Ti-am zis eu.

    Din ce oras esti?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa inteleg Lica ca nu o sa mai scrii nici un articol pe 2016?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa sper. Da, asta vreau.

      Am vrut acum un an, mai ales dupa un seminar pe tema "timpului". Am inteles ca timpul este cea mai mare resursa si bogatie potentiala, pe care o avem iar eu am investit-o aici in blog si foarte putin in reabilitarea mea financiara.

      Am 3 siteuri de intretinut si de scris. Am pornit firma. Voi avea un program incarcat, evenimente, conferinte.

      M-am pregatit in acesti ani pentru ceva foarte valoros, cu totul altceva decat a argumenta ca mesajul nu e ce pretinde ca e.

      Am mult de lucru, iar acest blog cam are misiunea incheiata, cat inteleg eu pana aici. Subiectul branhamismului e nesfarsit.

      Recent s-a descoperit ca Henry Branham, fratele lui Branham a fost campion de box, nu el, el nici nu fusese vreodata antrenat, cu atat mai mult campion. Deci e vorba si de tulburare bipolara si alte grave afectiuni si boli psihice la Branham, si sa ma iau de un om bolnav psihic, si de urmasii lui care sunt foarte afectati de nevrotismul lui? Nu mersi. Nu are sens. Ar fi copilaresc din partea mea sa mai am divergente serioase cu ei.

      Este totul clar pentru oamenii clari. Cuvantul va ramane etern adevarul, nu mesajul sau alte idei.

      Ceilalti, sa stea in branhamism daca vor, ca acolo le este locul. Nu ca nu ii iubesc. Acest blog si luptele mele, suferintele mele in mesaj arata ca i-am iubit mereu cu inima si cu fapta.

      Dar oamenii care nu empatizeaza sunt sociopati, asa ca imi pierd vremea. Intelegi? Trebuia ajutati...LASANDU-I IN PACE.

      Nu vreau sa mai scriu. Cu exceptia momentelor cand Ewald Frank si Billy-Paul Branham vor pleca in cele vesnice, sau chiar daca ceva special se va intampla.

      Intuitia imi spune ca "ceva e pe cale sa se intample" in 2016 :)))

      Am adunat in schimb materiale foarte bune pentru a scrie o carte despre Branham-ism, si sectarismul in genral, in romana, engleza si franceza. Sunt sigur ca va ajuta mult deoarece am pastrat cateva lucruri speciale acolo.

      Anul 2016 trebuie sa fie anul meu de succes profesional. Vreau sa fiu cel mai bun in ceea ce fac si cu ajutorul Lui voi fi.

      Cum vrea Dumnezeu asa va fii. De 4-5 ani trag tare si din blocaje in blocaje am fost. Problema este legata de modul in care folosim timpul.

      Am si refuzat sa preiau cateva cazuri sociale grave deoarece nu am reusurse proprii si sa ajung dator pentru ca ajut pe altii, nu mai vreau. Dar le-am predat unei biserici care are un lider fantastic si se ocupa ei de cazuri.

      Iubesc si ajut liderii care slujesc nevoilor oamenilor ca si Isus.

      Ștergere
    2. Corect, a sosit timpul sa investim fiecare in el insusi, sa ne dezvoltam, sa ne perfectionam, acum ca am iesit din secta nu am ajuns la final, ci doar am trecut printr-o usa. In fata noastra este un drum lung. Nici eu nu mai doresc sa investesc (sau sa risipesc) resursele scriind despre Branhamism. Nu e numai ca pierd timpul, dar ma tine la acelasi nivel de frecventa joasa. Deja s-a scris destul, netul este arhiplin, si oricum, generatia actuala este bine informata si mult mai deschisa (si deschuiata) decat am fost noi, "ai batrani"...

      Daca voi mai scrie ceva, atunci doar subiecte ce tin de zidire si dezvoltare, care ajuta omenirea sa evolueze, pentru ca nu mi se mai potriveste sa traiesc tot in trecut, sa-l tin mereu activ.

      Shalom
      ABel

      Ștergere
    3. Cine doreste sa ramana la curent cu ultimele "descoperiri" in cadrul Minciunii Orei, ii recomand sa se aboneze la canalul de youtube "Seek Ye The Truth Apologetics" pe care l-am urmarit zilnic si inca il mai privesc.

      https://www.youtube.com/user/seekyethetruthvideo/videos

      In ultimele zile au iesit la lumina tot mai multe lucruri oribile, de care am putea scrie zile in sir. Este vorba de legaturile lui Branham si ale mentorului Sau, preacuviosul pastor "baptist" care de fapt era penticostal Roy E. Davis, care nu doar ca avea probleme cu legea, fiindca facea ceva trafic de fetite, dar in plus era si "Vrajitorul Imperial" - asta este titlul pe care il purtau conducatorii miscarii rasiste "Ku Klux Klan". Si preaonorabilul deputat Upshaw, pe care Branham l-ar fi vindecat era si el bagat pana la gat in rahatul ala politic, anti-negrii si anti-semiti. Se pare ca Davis era chiar implicat in asasinarea lui Kennedy. Este groaznic, este murdar, esta gretos. Tot Jeffersonville era plin de membrii Klanului, Branham ii aminteste si ii preamareste, la fel ca si pe maoni... Nici nu ne dam seama cat de mare era mizeria pe care noua ne-a vandut-o ca "lucrarea lui Dumnezeu in generatia noastra". Minciuni si minciuni si minciuni, coruptie, nebunie, de nu mai vezi cu ochii...

      Uitati-va pe rand la filmele de pe canal, incepand cu cele mai vechi, veti vedea zeci de dovezi, marturii, fotografii din presa locala a timpului, despre care VGR spune ca "a fost distrusa la inundatia din 37" dar pe care collins a filmat-o in arhivele din Jeffersonville, sunt toate acolo, arhivate pe microfilm, oricine are intrarte libera sa caute ce vrea el.

      Veti gasi acolo si ca povestea cu Branham campion de box nu e adevarata, de fapt un mini campion era fratele lui, si povestea, de fapt adevarl cine era de fapt padurarul sef oficial, bineinteles ca nu Branham, si certificatul de deces al lui Hope, care nu a murit imediat dupa inundatie, ci dupa vreo 6 luni, la ei acasa, nu la spital cum zice Branham, si ca boala ei (TBC) a fost diagnosticata mult inainte de inundatie, deci nu a fost cauzata de aceasta, si alte documente oficiale, certificate si alte cele, din care rezulta ca branham efectiv a mintit peste tot, nimic din ce spune nu a fost in acest fel.

      Ce sa va mai zic? Priviti voi insiva:

      https://www.youtube.com/user/seekyethetruthvideo/videos

      Shalom
      ABEL

      Ștergere
    4. Sarmanul tanar a fost dus la moarte de minciunile lor si astia nu au platit. Trebuia dati la politie. Tu esti de vina lica pentru ca nu i-ai dat pe mana autoritatilor.

      Ștergere
    5. Mai anonim "destept", care scrii fara sa gandesti! In primul rand, mincinosii au fost Mera si gasca lui, dupa cum ai spus. In al doilea rand, a fost alegerea acelui tanar paraseasca viata in acel trup. Nimeni nu l-a impins sa faca acest lucru. Si trei, ce treaba au autoritatile ca unii cred in fantezii mistice?

      Poate cel mai bine era ca tanarul sa fi primit ajutor din partea unor specialisti in domeniu, intrucat suferea de tulburari psihice. Din pacate mai sunt si astfel de oameni, si ar putea fi ajutati daca se gaseste cineva sa-i inteleaga si sa-i trateze. Dar daca sunt in mijlocul unor descreierati religiosi si mai au si alte "defecte" cu care religia nu se impaca (am inteles ca tanarul era si bisexual), sau chiar daca nu au nimic, dar se cred "pacatosi" in vreun fel, atunci mersul "la adunare" pentru ei e moarte sigura.

      Ștergere
  6. Fantastic, draga Lica, in ultimul timp am fost plecat si preocupat de alte lucruri, dar am citit aceste 3 articole cu sufletul la gura. Ai trait cele mai mai intunecate abisuri ale umbrelor umanitatii (unii au numit-o "Valea Umbrei Mortii") si te-ai inaltat mai sus de cei mai inalti munti.

    Concluzia ta de la urma imi dovedeste ca am avut aceleasi ganduri, fara sa vorbim unul cu celalalt. Am vrut de mult sa scriu un articol despre cum si de ce ajung unii la mesaj, si unii raman atat de mult in el. Am vrut sa spun acolo, ca unii oameni ajung in mesaj pentru ca nu pun pret pe ei insisi, pentru ca ei deja traiesc sub nivelul umanitatii, astfel ca atmosfera (de cosmar) din branhamism li se potriveste cel mai bine. pentru ei chiar ca lumea s-ar destrama daca branhamismul se prabuseste. Nu sunt pregatiti sa iasa de acolo si nu au unde sa mearga, pana nu se dezvolta pe toate planurile. Altii, mai naivi si creduli ca mine, sunt amagiti de povestile SF si de pseudomisticismul lui Branham. Dar ei nu pot fi tinuti la nesfarsit acolo...

    Eu as adauga, la cele spuse de tine, ca Branhamismul este chiar creatia subconstientului colectiv al unui anumit fel de oameni, care au avut nevoie de o iluize mincinoasa, in care sa se simta bine. Si aceasta energie, de fapt e o imensa gaura neagra care suge si nimiceste orice forma de energie pozitiva, se va mentine atat timp cat oamenii vor ramane pe acea lungime de unda de joasa frecventa. Noi nu vom nimici Branhamismul, nici nu ii vom scoate pe oameni din el. Noi doar ne ridicam frecventa, si prin influenta (rezonanta) vom ajuta pe altii sa-si ridice si ei vibratiile, si atunci vor nimici ei insisi gaura neagra, valea umbrei mortii a branhamismului.

    Sunt si eu curios ce spune Behaiala, dar el s-a retras de aici, pe motiv ca "a fos blocat" si scrie doar ce vrea el pe blogul sau, de toate sau nimica, este si asta o forma de a se apara, daca nu are ce spune. Oricum, decat sa scrie ca si pana acuma (atacuri, etichetari, judecati, jigniri, verzi si uscate, balade), mai bine sa nu mai scrie deloc aici.

    Multumesc mult de tot pentru aceste articole. Dumnezeu sa te binecuvanteze! Shalom
    Abel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abel, te imbratisez. Ne-ai lipsit.

      Oricine e liber sa comenteze aici poate cand e logat la el in blog nu poate posta ca anonim ca ii da eroare. Daca ar posta cu link Behaitul...nu cred ca ar avea probleme, sau sa dea log out si apoi ca anonim...asa poate ar merge. Nu am in lista blocat pe nimeni.

      De ce ai zis ca "nu pot fi tinuti la nesfarsit acolo"? La ce te referi? Eu vad ca nu au alta varianta atata timp cat intreg sufletul si psihicul lor este otravit zi de zi cu lipsa de stima de sine, cu temeri, cu scenarii apocaliptice si mai ales cu frica si cu amplificarea nevrotismelor.

      Nu au nici o sansa, omeneste vorbind, deoarece intreg sistemul lor este incercuit la nivel spiritual, sufletesc, psihologic, si fizic (par, haine, fuste lungi etc) si nu au inauntru instrumentele necesare sa iasa de acolo.

      Daca intelegi ce vreau sa spun.

      Ștergere
    2. V-am urmarit atent, dar nu am avut mult timp pentru raspunsuri sau articole noi, stiu cam am promis vreo cateva... :(

      Am vrut sa zic ca sunt 2 categorii, cei otraviti (de ei insisi) si care consuma mesajul ca pe un drog, si care nu pot iesi din mediul acela otravit, pentru ca nu pot trai intr-o lume normala. Acestia sunt cei ce au nivelul de vibratie cel mai de jos, adica frica, auto-smerire sau supunere oarba, sentimente de vesnica vinovatie, etc, etc... Si altii, care sunt si ei jos, dar nu chiar asa jos, care insa cauta ceva mai maret, mai inalt si mai nobil, care au oarecare inclinatii mistice, dar din intamplare sau din greseala au auzit despre "lucrurile supranaturale" si teoriile lui Branham si astfel au cazut in cursa aceasta. De ei am spus ca nu vor ramane vesnic acolo, din randul lor cred ca facem si noi parte, adica cei care am depasit cu mult acel nivel si ne-am ridicat la suprafata ca o bucata de lemn ce se ridica deasupra apei.

      Desigur, nu am mai avut timp sa caut si alte tipare psihologice, cred ca mai exista, si cred ca exista si forme mixte din acestea doua...

      Si cei din prima categorie au sanse, dar sunt (cel putin) doua conditii pentru a-si ridica vibratia sufleteasca deasupra mocirlei toxice numita Branhamism: 1. Sa fie deschisi la alte lucruri din afara lumii lor, adica sa citeasca carti, sa vizioneze filme, sa stea in prezenta unor persoane mai "evoluate" spiritual, pe care sa le accepte, si 2. Este nevoie de efort urias, poate la unii chiar de terapie sufleteasca de calitate (ma refer la pshihologi profesionisti). Atat timp, cat oamenii acestia nu doresc si nu se schimba, nu se va intampla nimic. Mesajul ii va poate tine inrobiti si incatusati o viata intreaga. Chiar daca ei nu vad aceasta, si se cred in siguranta, intr-o lume mai buna, bla bla... Sa nu uite: Am trecut si noi pe-acolo, si stim despre ce vorbim.

      Shalom!
      Abel

      Ștergere
    3. Era evident, dar nu am citit destul de atent. Multumesc.

      Ștergere
  7. Nu la mult timp dupa ce am iesit de acolo, stateam cu cativa frati undeva si le-am spus ca avusesem un vis in care o umbra, ceva negru (si eu ca ceilalti acum :)))) a coborat de pe podul de langa Terapia si a intrat la adunare la ei.

    Apoi dupa un timp, aud ca unui camion i s-a rupt directia si de la o distanta mare de la pod, incredibil, dar a intrat direct in casa lor de adunare, de unde ne scosesera pe toti. A distrus gardul si tot peretele si a intrat exact in casa.

    Logic, ar fi imposibil sa se intample chiar asa. Dar asa s-a intamplat. Nu zic ca e vreo legatura clara, intre ce am visat eu si acest eveniment, dar se leaga foarte bine conicindenta asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se spune ca Vasile Neamtu a fost dat afara de la frankisti si are adunare. puteti face o adunare impreuna cu el frate Lica daca vreti.Am auzit ca e un om bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt interesat de asa ceva. Imi pare rau de Vasile. Stiam ca se aduna separat. Da e un om bun. Il cunosc de peste 25 de ani.

      Cred ca acum 15 ani a gresit ca nu a venit cu noi cand am plecat si noi de la frankisti, cum li se zice.

      La mesaj e asa de cand e mesajul. Fiecare da afara pe fiecare sau fiecare pleaca de undeva si porneste un alt grup si apoi tot asa.

      Ei raspandesc aceasta mentalitate bazata pe lipsa de respect si pe incapacitatea de a rezolva un conflict, o problema, o acuzatie, orice ar fi.

      E normal sa apara diverse probleme, dar nu e normal sa nu se gaseasca o solutie corecta de impacare, rezolvare etc.

      Studiind lidershipul am ajuns la concluzia ca numai daca nu se vrea pace si armonie pentru toti, numai atunci nu se gasesc solutii.

      Liderii de la mesaj decid pe baza impulsurilor emotionale pe care le au cu privire la persoana respectiva, si nu prin ceea ce Cuvantul, adevarul si dreptatea i-ar fi invatat cum sa judece un caz, sau o situatie dificila din comunitatea lor.

      Incapabili sa rezolve, "alunga" una din parti, sau atata presiune, minciuna, barfa aduc ca acea persoana se simte in plus si pleaca, spre usurarea agresorilor emotionali care raman.

      E doar o alta secta blestemata cu un mesaj blestemat care a deformat pana si umanitatea ce o aveau multi in ei inainte sa vina la mesaj.

      Ștergere
    2. Simplu si la obiect.

      Daca a fost dat afara acel Vasile Neamtu,va dati seama ce ""cuvant original"" au ei? Nici cele mai elementare chestii spirituale si umaniste nu le au in mijlocul lor,ce sa mai zic de ""revelatii divine,cuvant original,curat ,de la tron.."". Poate de la alt tron,nu de la tronul ceresc. :)

      Asa cuvant asa rezultate. De aceea am zis ca poate e de la alt tron...:D

      Si eu am auzit ca au fost ceva certuri la Krefeld in locul de cazare.Cica s-ar fi certat pana la 2 noaptea.Si fratele Schmidt a spus a doua zi foarte scurt dupa predica ,sa nu se mai intample asa ceva.

      Ștergere
    3. https://www.youtube.com/watch?v=vZquarYmhVk&feature=youtu.be

      La 1:44:30.

      Ștergere
    4. Saracul frate Frank. Nu spun cu batjocura.

      Imi este mila parca. Mai ales de oameni. Aceleasi povesti, aceleasi idei, dar nu le stie folosi in favoarea audientei ci doar i le repeta, ca o confirmare ca acele lucruri sunt corecte, dar nu ca o plantare pentru rodire.

      Unde gasesti oameni mai seci si tristi decat acolo? Macar la tunetisti, au o oarecare atitudine pozitiva de a privii viata, oamenii, mai zambesc, se mai imbratiseaza...in schimb aici...Doamne fereste.

      No, mai bine ma opresc.

      Ștergere
    5. Cat timp ai fost la frankisti frate Lica?

      Ștergere
    6. Am fost un timp relativ scurt si acolo. Cam trei ani. Dupa ce se mutasera de pe Valea Chintaului pe Ecaterina Teodoroiu langa Gara.

      Dar si de acolo am plecat, deoarece ne-au pus conditia: ori aruncam casetele cu Branham la gunoi, ori plecam de la ei. Aparusera de la Jeffersonville din ce in ce mai multe casete si ne placea sa le ascultam.

      Ei considerau casetele cu Brannham: mana stricata, foc strain, etc.

      Ei au vrut sa aiba control asupra vietii noastre totale. Sa ne manipuleze alegerile de viata, dupa cum ei gandesc si cred. Asta e un mod de viata obisnuit la ei.

      Am ales sa plecam. Vasile Neamtu si cativa au mai ramas, el fusese si ales ca diacon, parca.

      Un cusur major la mesajul lui Branham este aceasta nevoie, cauzata de instabilitate emotionala si nevroze, ambitii egoiste, de a controla si domina alegerile personale ale enoriasilor.

      Imi amintesc ca un frate a zis ceva foarte frumos odata, de la amvon, cred ca Marcus din Oradea. Ne-a placut tuturora. Dar un salbatic de om s-a ridicat si la facut cu oua si otet acolo in fata tuturor. (asta e un obicei obisnuit la ei, injosirea in public.).

      Noroc ca avea o predica la el, scrisa de mana ori de Bednas ori de Matei si le-a aratat ca acolo Brahnam spusese asa ceva. Celalalt a tacut, dar sa isi ceara iertare, sau scuze, Doamne fereste. Ei nu stiu asa ceva.

      Ei cer tuturor sa se corecteze dar ei nu fac asta niciodata. De ce se poarta asa? De ce ei nu o fac dar mereu cer de la altii asta?

      Citeste articolul meu "Boli psihice in branhamism" si vei afla.

      Ștergere
    7. Pot sa confirm, frankistii considerau casetele de la VGR necurate. Ei nici nu prea ascultau pe Branham, si daca o faceau, atunci doar acele predici rare, traduse din an in pasti de Frank. Era cam o predica de la Branham si 100 sau 1000 de la Frank. M-am si luat in gura cu ei, chiar la Krefeld, pe chestia asta...

      Ștergere
    8. Asa e Lica si Abel.Pot sa confirm si eu acest comportament salbatic si intunecat al frankistilor vis-a-vis de casetele nevinovate cu vocea lui Branham,sau comportamentul lor nevrotic de a domina si controla vietile fratilor pana acolo incat nascoceau tot felul de predici de la amvon despre orice li se parea despre un frate sau o sora. Si culmea ca mai aveau tupeul sa numeasca acest comportament taliban "" ce frumos ne-a vorbit azi Domnul prin fratele cutare sau cutare.."". Obscurantism si fanatism in toata splendoarea.

      Erau obsedati sa nu mai asculti nimic altceva decat ceea ce vine pe linia curata adica Krefeld. Vocea lui Branham nu era ""linie curata"". Doar ceea ce spunea Frank era curat chiar daca vorbea de parca era un pedagog de la o scoala de corectie. Mie tot timpul asa imi dadea impresia acest Frank ca vorbeste. Se aseamana cu islamistii fanatici care vocifereaza ca doar ei il au pe adevaratul dumnezeu.

      Chiar daca spuneai ceva fain din predicile lui Branham sau din Biblie ,pe ei ii interesa doar dumnezeirea,botezul si ceea ce fac ceilalti din culte.Altceva nu mai auzeai in mijlocul lor. Erau obsedati de aceste lucruri.

      Ștergere
    9. Corect. Ai dreptate.

      Am vrut sa scriu mai sus "Cam trei ani. SI dupa ce se mutasera de pe Valea Chintaului pe Ecaterina Teodoroiu langa Gara."

      Referitor la brosurile produse in alte parti decat la Krefeld. Stiu cateva cazuri in care ei le-au calcat in picioare, le-au bagat in foc sau le-au aruncat la gunoi. Si-au aruncat propriulmesaj la gunoi. Ce oribil.

      Aici e vorba de interes financiar deoarece "de unde te hranesti, acolo dai zeciuiala" si normal ca predicile venite din alte parti reprezentau o amenintare la capitalul lor.

      La mine acasa venisera doi frati si nu auzis nimic ca aveam si brosuri de la Martorii lui Iehova, primite pe strada, dar m-au "certat" ca aveam predici cu Branham, profetul lor, de la Jeffersonville.

      Normal ca nu le-am aruncat.

      Ne-au aruncat ei pe noi afara pentru acest motiv!!!

      Intelegi mai bine acum stilul lor identic, indiferent de linia lor, cu privire la nevoia disperata de a controla deciziile de viata ale oamenilor?

      Aceleasi miscari, aceleasi manipulari, aceleasi interdictii, aceleasi mentalitati inguste, cu care sa domine vietile oamenilor.

      Ștergere
    10. Si cei de la VGR (patronii lor de la Timisoara) fac alergie la alte traduceri independente, si indeamna poporul sa nu le citeasca, pe motiv ca nu sunt "originale". Motivul? Bine l-a scris Lica mai sus :)

      Desi ei au in casele lor si citesc poate in adunare si traduceri de-a lui Frank, seamana indoiala in inimile credinciosilor simpli, astfel ca acestia sa creada ca predicile altora sunt modificate in mod intentionat (ceea ce in afara de Frank nu am intalnit sa mai faca nimei). Cu toate acestea, predicile traduse in America se citesc de parca ar fi scrise de niste analfabeti. Am auzit de la frati din alte tari cum se face traducerea: Un frate care stie limba lui foarte bine traduce o predica. Apoi o trimite la Jeffersonville si alti frati care nu mai stiu limba asa de bine iau predica si o fac varza, ca sa traduca cuvant cu cuvant fiecare silaba, pocnitura din deget si besina a Profetului. Cand i-o trimit fratelui din tara respectiva, acela nu mai recunoaste nimic din ce a scris la inceput... Asta este VGR :)

      Ștergere
    11. Sa vad cand moare Ewald Frank de unde se mai hranesc...parca ii vad ca se intorc la predicile lui Branham,fiindca robul credincios care chipurile va introduce Biserica in rapire a expirat inainte de termen. :)

      Ștergere
    12. Asa se comporta toti de parca Biblia nu mai are valoare ,evangheliile si epistolele fiind egale cu zero. Astia chiar ca sunt oameni disperati care alearga dupa senzational avand impresia ca cine stie ce lucruri nemaistiute sunt in predicile lui Branham.Bine ca au avut unii curajul sa arate faptul ca Branham a preluat multe teorii si invataturi de la altii. Daca acestia taceau poate si noi credeam in continuare ca in predici se regasesc mai taine si revelatii.

      Baza lor cu ""restiuirea Bisericii"" este falsa din start,fiindca Isus a spus ca ""Eu voi zidi Biserica Mea,si portile Locuintei Mortilor nu o vor distruge"". Deci Biserica lui Hristos exista de 1900 de ani inainte de Branham. Branhamismul si frankismul sunt false din fasa,fiindca se bazeaza pe o conceptie falsa cum ca Biserica nu ar fi existat inainte de Branham.

      Asta asa ca o paranteza,fiindca mi-am adus aminte de acel verset spus de Isus si care contrazice invatatura cu ""restituirea Bisericii"".

      Ștergere
    13. Mai ai ceva "inteligent" de spus Peter fara numar? Pe Lica si Abel ii inteleg,dar pe tine? Dai in continuare ca un papagal copy.paste la ideile tare low iq-uiste.

      Ștergere
    14. Am multe dar degeaba daca nu le pricepi. Interesant cum de sunt propriul meu papagal. Dar na...voi astia cu Branham intotdeauna va grabiti sa atacati pe cineva ,in loc sa ganditi ceea ce scrieti.

      Ștergere
    15. Toate non-valorile sau strans in branhamism si frankism.

      Ștergere
    16. Peter iti multumesc ca aproape in fiecare comentariu nu ai uitat sa ne amintesti ca Evanghelia si nu mesajul conteaza si trebuie aleasa si ca Isus nu Branham trebuie urmat.

      Continua sa faci ceea ce stii mai bine si ceea ce ai pe inima.

      Ștergere
    17. Apropo de non valori. aveam un partener de afaceri, client un baptist care era pastor secund, asistent in Oradea la o biserica foarte mare dar conducea si o afacere, tipografia lor din Oradea.

      Ii dadusem cadou cartea scoasa de mine cu Viata si misiunea lui Branham. A citit-o toata. I-a placut ca idee. Ma vedeam cu el de 2-3 ori pe an depinde de ocazii.

      Odata m-a invitat la masa. Mi-a explicat multe lucruri legate de faptul ca semnele si minunile desi pot fi excelente, nu sunt un criteriu, un etalon pentru a stabilii adevarul sau nu.

      Desigur ca nu aveam urechi pentru el. Nu a fost anti-branham deloc. Imi vorbea de posibilul pericol.

      Dar ce mi-a zis apoi m-a marcat ulterior si cand era cate o chestia la mesaj, imi aminteam de cuvintele lui.

      El a spus ca si de la baptisti au mers cativa la mesaj, sau la alte miscari restranse, dar a zis ca foarte rar le pleaca oamenii buni ci le pleaca oamenii rebeli, instabili (acum ma gandesc ca poate a vrut sa zica instabili emotional) neseriosi, mai superficiali si ca el crede ca asemenea miscari au si rolul unor stiuci care curata lacul de pestii bolnavi, de pestii non-valoare cum zice anonimul.

      Apoi ii mananca. De vii.

      Oricum mai este varianta ca am fost inselati ca mesajul este o "revelatie speciala" si am avut cateva "dovezi" in acest sens si noi am urmat acea valoare crezand ca ne da valoare, dar am fost amarnic inselati. E si asta o dovada ca ceva ne lipsea.

      Cum am scris in "Boli psihice in branhamism" ca ceva bolnav si fals din Branham de la nivel subconstient a corespuns cu ceva bolnav si fals din subconstientul din noi si ne-a pacalit cu asa zisul "Cuvant descoperit" de la nivel constient.

      Ne-a pacalit, nu gluma.

      Ștergere
  9. Tu ai fost o amenintare pentru ei frate Lica pentru ca ai fost ai vazut adevarul si ei se simteau mai jos ca tine.Sa nu te superi dar nu ma mir ca fosta sotia ta a ajuns sa fie asa inchisa in ea si te a abandonat.Ai supus-o la chin ca ai tinuto acolo intre nebuni la mesaj.Daca tu abia ai suportat cum e o femeie sa auda ca barbatul ei este tot atacat si alte nebunii? Ai zis ca a fost baptista inainte. Sa stii ca acolo nu exista asa ceva. Departe de ei asa oameni deviati.Nu-ti bag de vina dar cred ca ea a fost mai desteapta ca tine si a vazut mizeria si diavolii din Mesaj dar ma gandesc ca ii era frica si rusine sa spuna ceva.Daca zici ca ai studiat psihologie sti bine ce iti spun. Toti cei din cluj te-au barfit intotdeauna pt ca erai mai rasarit ca ei dar ai platit pretul. Cand venea la Oradea sau Baia Mare fratele Bob si Duma si vorbeau de tine se vedea ca te urasc. Si ei ce sunt? Gunoie. Si alti. Liderii au vazut ca te descurci si esti mai educat si citit si de aia te-au urat mai ales pastorul tau Romulus Mera.Eu am auzit de toate astea dar nu am stiut ca ei au fost atat de perversi cand au fost descoperiti.Lica tu poate crezi ca ai pierdut dar ai castigat.Ei au pierdut. M-a gandit ca eu in locul tau mi-as cere iertare de la fosta sotie. Trebuie sa recunosti ca branhamisti i-au distrus viata pentru ca tu ai dus-o acolo si te-a crezut pe tine.Am simtit sa iti scriu asta. Eu te respect mult mai ales de cand fratele Costel din Sebes mi-a spus ca atunci ca le-ai dat bani sa cumpere casa de adunare nu le-ai cerut sa creada Cele 7 Tunete ca tu erai cu tunetistii atunci.Am zis sotiei mele si ea a zis ca asta e dovada ca erai dedicat pentru oameni nu ai vrut sa ti faci adepti.Din momentul ala ai avut un loc in inima mea.De aia unii te au urat. Dumnezeu sa te ajute si multumesc pentru acest blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fratele Branham a spus ca mai bine sa vada o biserica zidita pe Dragoste decat una cu daruri duhovnicesti. Deci acesti oameni nu reprezinta pe fratele Branham. Va inteleg ca ati suferit frate Lica imi pare rau de tot prin ce ati trecut si familia dvs dar acesti oameni anormali nu reprezinta nici Mesajul, nici pe Profet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca spunea asta in anii 50.Apoi in anii 60 incepe sa se predice pe sine si sa puna bazele unei secte fanatice si unei credinte oarbe in ""profet si mesajul sau salvator"" precum si experientele lui fara martori gen "'vocea de la raul Ohio"" sau "" ridicarea in Nor si primirea pecetilor"". Vezi eroarea? NU mesajul lui Isus este cel care salveaza ci mesajul lui Branham . Si nu doar ca a dus lucrurile in extrem dar ii si condamna si critica pe cei care nu vroiau sa ii accepte teoriile si interpretarile biblice facute anapoda si fara intelepciune.

      Ștergere
    2. Ai dreptate a spus in anii 50 asta, dar cum si-a murdarit si calcat in picioare tot ce a fost spiritual si frumos in slujba lui din anii 50, la fel a stricat si aceasta mentalitate inteleapta de a ridica iubirea deasupra unor experiente ale darurilor divine.

      A vazut cata distrugere pot aduca darurile fara randuiala, fabricate si zelul acela nebunesc izvorat din mandrie, ambitii egoiste de a "practica daruri".

      Apoi Branham a zis ca nu conteaza "iubirea" ci iubirea "pentru Cuvant" ca si cum in iubirea pentru Cuvant nu e inclusa si asta.

      Cu alte cuvinte, "iubirea pentru Cuvant" ne-a tradus-o de fapt ca fiind mesajul sau. Si deci, noi, nu mai trebuie sa gandim in vechii termeni despre iubirea biblica ci crezand mesajul lui noi dovedim ca avem adevarata iubire. Turna otrava si minciuna deja.

      Devenise un profet fals, atragand oamenii la mesajul lui si legandu-i de acesta ca fiind inlocuitorul perfect, pentru aceasta ora, a Bibliei.

      Multumesc anonimule pentru indemn si bunavointa, tu esti foarte probabil un om deosebit avand valori, dar din pacate acesti oameni prezinta perfect mentalitatea de pe urma a lui Branham.

      Ei reprezinta ura lui pentru alti oameni.
      Ei reprezinta nevrotismul lui cu toate ramificatiile si complicatiile acestuia.
      Ei reprezinta minciuna, dispretul lui Branham fata de altii crestini.
      Ei reprezinta ipocrizia si falsul in Cuvant.
      Ei reprezinta incapacitatea de a accepta pe altii daca sunt putin diferiti. Ei reprezinta incompetenta lui de a consilia.
      Ei reprezinta pe acuzatorul si parasul de Branham.
      Ei reprezinta incapacitatea lui Branham de a-si cere iertare.
      Ei reprezinta Spitalul de nebuni si Casa iadului create de spiritul de ura si de sinucidere ascuns in subconstientul lui Branham dar care lucra puternic.

      Ștergere
    3. Sau psihologic spus, Branham atrage oameni care au aceleasi componente de sistem si care gasesc compatibilitati la nivel cognitiv comportamental. Pe romaneste spus, cine se aseamana se aduna.

      O gramada de nevrotici prelucrati emotional si manipulati religios de catre expertul in manipularea maselor la nivel sentimental, Branham.

      Este una sa influentezi masele de oameni in scop pozitiv, creativ, transformational si este cu totul alta sa ii atragi in propria inchisoare pentru a le comanda sa se imbrace cum vrei tu, sa faca sau sa nu faca ce vrei tu, sa creada tot ce vrei tu si sa ii si ameninti daca cumva nu fac asta.

      Iar ei, ca prostii, sa stea acolo cumintei.

      Ștergere
  11. Si-au cerut vreodata iertare sau scuze pentru faptele lor acesti fanatici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai fost intrebat asta.

      Cum sa isi ceara scuze? Ei se lovesc cu pumnul in piept si sunt mandrii de tot ce au facut.

      Ei cred ca sunt in voia lui Dumnezeu, cum sa isi ceara iertare. Si ei ca Branham, mai bine mor decat sa faca asa ceva.

      Ștergere
  12. Răspunsuri
    1. Mincinosi si iar mincinosi.Si cine se complace in minciuna este si el un mincinos. Sau ii place minciuna.

      Ștergere
    2. Zac in minciuna fiindca le place sa se amageasca ca ei sunt mireasa,alesii,si alte amagiri. Sunt niste distrusi din punct de vedere spiritual,emotional,educational. Orice om normal cand ar demasca o prorocie falsa ar pleca din acel loc. Este ca si cum ai descoperi ca un anumit magician renumit nu are nici o putere magica reala,ci doar face trucuri si iluzii.Si cu toate acestea sa te incapatanezi sa crezi ca ar fi un magician cu puteri reale. Cine te-ar auzi te-ar trimite automat la un control psihiatric. Exact asa este si cu acesti branhamisti distrusi . Sau/si sunt interese atat de mari incat unii nu vor sa accepte adevarul nici in ruptul capului.Si atunci vor sa-i amageasca si pe altii,cumva sa-i tina langa ei ,sa aibe cine sa le vocifereze minciunile,folosind amenintarea si manipularea emotionala .Si ei sa aibe anumite avantaje materiale,psihologice. Stiti ce sunt avantajele psihologice in cazul de fata?Sa-ti intretii anumite credinte demascate ca fiind false ,doar sa iti mentii un anumit confort psihologic si emotional. . .Este o actiune facuta cu voia deci o minciuna in cunostiinta de cauza. Mai pe romaneste isi fura propria caciula. Se mint pe ei insisi.

      Ștergere
    3. uitati cu ce falsificari si minciuni umbla urmasii mesajului lui branham. mint ca si prorocul lor mincinos.
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1189907967753381&set=gm.1377764528910179&type=3&theater

      Ștergere
    4. Ne pare rău, acest conţinut nu este disponibil momentan
      Linkul pe care l-ai deschis a expirat sau pagina este vizibilă doar pentru o audienţă din care nu faci parte.

      Ce am fi putut vedea acolo? Te rog scrie in cuvinte. Mersi!

      Ștergere
    5. Multumesc. Parca era undeva o poza cu Branham si Putin sau ma rog, un tablou de-al lui in birourile lui Putin, care cica s-ar fi convertit la Branhamism? Dar nu mai retin exact, poate nu era Putin, ci Obama...

      La mine nu merg adresele alea, dar nu e asa important, Branham nu mai joaca de mult vreun rol in viata mea...

      Ștergere
    6. Falsifica poze fiindca le este frica ca unii se trezesc din somnul branhamist.

      Ștergere
    7. Peter2100 ai zis somnul branhamist. e mai mult decit atata. este cosmarul si inchisoarea branhamista.

      Ștergere
    8. Cred ca e prostia branhamista deja.Cand vezi cum niste prorocite mint cu nerusinare si cu toate astea sa mai stai intr-un asemenea loc,deja avem aici prostie si autoinselare.Au ajuns sa se minta pe ei insisi doar sa se creada mireasa lui Hristos. Toata Biblia condamna prorocii mincinosi,dar lor nu le pasa.Ei continua sa se creada deasupra tuturor.Problema e ca tin in minciuna si intuneric oameni sinceri.

      Ștergere
  13. Blogul asta idiot duce lipsa de activitate in continuare,incet dar sigur ,ceea ce ma bucura ca nu oricine pune botul la cretinatatile scrise in comentarii de Peter2100, Lica sau oricine mai scrie pe aici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idioti sunteti voi care credeti in prorocitele voastre mincinoase. :)

      Ștergere
    2. Anonimule noi suntem oameni.Nu punem botul ca vitele care mananca la nimenireala ce prind apoi se imbolnavesc .Noi cercetam viata lui Branham si dam intaietate evangheliei.Cred ca voi puneti botul la minciunile lui si dupa cum vad la prorocii falsi din mijlocul vostru.Domnul sa va lumineze .

      Ștergere
    3. Am auzit recent ca cineva din Cluj a citit articolele astea si a intrebat la adunare la Mera daca e adevarat sau minciuna ce scrie aici si au recunoscut mirare mare, ca asa a fost. familia aia nu a mai mers niciodata la ei. iar fi intrebat de ce nu se pocaiesc si de ce nu fac pace intre oameni si frati si nu ar fi primit raspuns.

      Ștergere
    4. Frati crestini , de ce va pierdeti vremea stand la barfe si aruncand cu noroi intr-un om numit William Branham...
      Aveti cunva vreun verset biblic care sa va sustina ceea ce voi faceti ?
      Atata timp cat voi alocati sa cititi atatea predici si sa cautati greseli ,
      in loc sa predicati evanghelia...
      Credeti ca voi faceti un serviciu lui Dumnezeu , in acest fel criticand un om cu anii... ???
      Fratilor , menirea noastra este sa aducem oamenii la Hristos nu sa ne pierdem vremea cu critici...nu-i timp pentru asa ceva...
      Frati cresti , predicati evanghelia la orice faptura...nu va pierdeti timpul cu nimicuri , caci pentru ele(nimicuri) nu va fi nici o rasplata..

      Ștergere
    5. DA. Dumnezeu ne cere sa demasca prorocii mincinosi care insala oamenii!

      Ștergere
    6. Acel om duce oamenii in iad prin inselatoriile lui.

      Ștergere
    7. Anonim din 20 ianuarie,intradevar ai dreptate.Nu trebuie sa ne pierdem vremea cu nimicuri adica cu viata lui Branham. Pentru minciunile si fabulatiile lui Branham intradevar nu va fi nici o rasplata,dupa cum spui. :)

      Ștergere
  14. Branhamistii s-au falit ca sunt intelepti (fecioare intelepte) dar au innebunit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au innebunit de-a binelea.Umbla pe la altii cu poza cu neonul sfant deasupra lui Branham ,sa-i convinga ca acela ar fi fost stalpul de foc din VT. Cand le-am spus ca Branham a afirmat ca au fost facute si alte poze dar nu au fost reusite,nu mai stiau ce sa spuna. Apoi le-am spus: Pai daca si celelalte poze au iesit nereusite,dupa cum spune Branham,de ce aceasta cu lumina deasupra capului ar fi reusita? Doar fiindca a spus Branham sau altcineva din anturajul lui? :)

      Automat a picat pe ganduri.Si-a dat seama ca el a crezut ceva ce au stabilit altii ca fiind adevarat. Chiar asa a si spus: ""Eu am crezut ceea ce au crezut altii"".





      Ștergere
  15. Frate am scris dar nu ati postat ca a fost o noua sinucidere in biserica lui Mera.De ce nu postati?

    RăspundețiȘtergere
  16. va rog scrieti despre nebunia lor astia distrug vietile oamenilor!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Poti da detalii despre ce e vorba?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu am blocat nici o postare niciodata. Poate o fi intrat la spam si am sters fara sa stiu ce era.

    Din pacate este adevarat, am auzit si eu. Oare de ce nu ma mir?

    Oricum nu putem da vina pe adunarea lui Mera pentru acest gest al unui membru din adunarea lui dar desigur ca din nou se arata devierile psihologice grave care anima adunarea, mentalitatea bolnava a adunarii, si arata incapacitatea conducerii de a prevenii astfel de lucruri catastrofale. Liderii mandrii, aroganti, care nu simt cu oile lor, si nu inteleg ca ei trebuie sa SLUJEASCA tuturora cu iubire, daruire si bunatate, exact asa cum Isus a facut.

    Ei inteleg in mod eronat ca a sluji inseamana sa tot aduca versete biblice sau citate de la Branham care ii avantajeaza pe ei si pe care adunarea sa le accepte. O eroare.

    Am intrat in legatura cu cineva de la adunare de la ei si mi-a dat cateva detalii destul de triste. Este incredibil ce nivel inferior au, chiar si dupa atatia zeci de ani. Poate voi scrie un articol despre asta, ca si caz in general, nu cu nume neaparat, dar asta dupa ce verific cu doua trei marturii, sa am dovezi pentru ceea ce voi scrie.

    Asa este corect fata de toti.

    E foarte trist si am inteles ca e complicata situatia.
    A si ramas un copil mic fara mama.

    RăspundețiȘtergere
  19. Dictatorul Romulus Mera si gasca lui de elita isi bate joc de oricine indrazneste sa ii spuna cat rau face la altii.Acest om este bolnav psihic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Degeaba se agita.Lucrarea a fost demascata de Lica.Ar trebui ca toti care intra in contact cu aceasta miscare sa afle ca Lica i-a demascat ca fiind mincinosi,si ca in mijlocul lor predomina minciuna si abuzul emotional,verbal precum si santajul emotional incarcat cu amenintari fantasmagorice specifice sectelor fanatice.

      Chiar ca ma gandeam intr-o zi la fraza: Branham-Abuzatorul. CE bine se potriveste...

      Branham a abuzat de Biblie sa-si faca un renume ,si sa atace pe altii care erau diferiti de el,precum si sa-si descarce frustrarile pe femei si pe alti pastori.

      Peter

      Ștergere
    2. E dur dar e real.

      Branham Abuzatorul. Branhamistii/frankistii sunt abuzati iar apoi devin si ei deseori abuzatorii altora! Este un cerc vicios. Iata ceva interesant despre abuz si cat de mult seamana cu ce practica urmasii mesajului indiferent de pe ce linie sunt ei.

      "Abuzul emoţional este considerata cea mai dureroasa forma de violenţa şi cel mai dăunător mod de distrugere a stimei de sine, acesta creează răni care se vindeca, de ce mai multe ori mult mai greu decât cele ale violentei fizice.

      Prin abuz emoţional, insultele, insinuări, critici şi acuzaţii este distrusa încet stima de sine a victimei înainte ca ea sa fie capabila sa analize situaţia în mod raţional. Începe sa considere ca ceva nu este
      în ordine cu ea însăşi sau chiar ii este teama ca îşi pierde raţiunea şi se învinovăţeşte pentru abuz.

      In literatura de specialitate cele mai întâlnite efecte ale abuzului emoţional sunt: negarea, depersonalizarea, depresia, lipsa motivaţiei, confuzia, stima se sine scăzuta, dificultăţi în concentrare şi în luarea deciziilor, sentimentul eşecului şi al inutilităţii, lipsa speranţelor pentru viitor mai bun, autoînvinovăţirea şi autodistrugerea (Loring, M., Emotional Abuse, 1994).

      Abuzul emoţional afectează victima astfel incit aceasta îşi pierde încrederea în ea însăşi, sentimentul propriei valori dispare, la fel şi încrederea în propriile percepţii şi raţionamente. Indiferent daca vorbim despre o mustrare continua, subapreciere, intimidare sau de un abuz camuflat sub forma de ajutor în învăţare, rezultatul este
      acelaşi, victima se depersonalizează."

      Iata armele sectantilor impotriva oamenilor sinceri care cauta un scop spiritual mai profund si mai mare decat ofera Biserica traditionala.

      Cu aceste arme liderii de la mesaj ii tin sub control folosindu-se de Cuvant, dar neavandu-L, deoarece Cuvantul adevarat aduce oamenilor eliberare, vindecare sufleteasca, pace, bucurie negraita, iubire, propasire, intelegere, facere de bine, altruism, bunatate, actiune.

      Ștergere
    3. Din paate, cine doar "rumega Mesajul" nu mai pune mana pe litaratura de specialitate. Pentru ca i se spune ca este de la diavolul, pomul cunostintei, etc...

      Ma bucur ca acum avem access liber la informatii si cunoastere, astfel ca putem demasca manipularile, abuzurile si toate tacticile "prea-sfintilor" si "fericitilor" lideri ai Mesajului (dar nu numai pe ale lor).

      Ștergere
    4. Pai asta e si scopul.

      Sa ii tina in prostie. Sa ii tina limitati si redusi. Sa ii tina sclavii lor.

      Sunt sclavi ai ideilor lor izolationiste, secretizate si cu iluzia ca ei sunt alesii, si ei sunt cei mai alesi. Dandu-le momeala asta nimeni dintre ei nu mai cauta lucrurile "rele ale lumii", nestiind ca Dumnezeu se poate exprima si printr-un pescar, si printr-un academician, si printr-un pictor, sau muzician.

      Ei vor ca cei ce urmeaza mesajul sa nu fie educati si sa iubeasca si arta, sportul, educatia, stiinta, filozofia, etc deoarece atunci ei nu mai pot minti si manipula.

      Trecand si vazand atatea abuzuri si agresiune emotionala din partea lor aplicate sutelor de oameni, in acesti 25 de ani, tind sa cred ca ad- literam exista o prelungire a nevrotismului si demonilor emotionali negativi a lui Branham, in vietile multor lideri si urmasi ai lui.

      Nu poti sa nu vezi, ca au mostenit ADN-ul demonic de ratacire, de ura si de rautate anti-Crista si anti-Umana de la Branham.

      Ștergere
    5. Sunt santajati emotional cu amenintari ca isi pierd rapirea sau mai rau,ca vor avea de suferit accidente si boli daca '' parasesc adunarea ''sau daca isi permit sa puna la indoiala Ciorba Orei.

      Asta ne duce cu gandul la alta expresie: Branham-Santajistul.

      CE bine se potriveste...Santaja oamenii cu Biblia si ii ameninta ca daca nu il cred pe el ''Ilie americanul'' vor pierde rapirea ca va fi in curand...el fiind promotoriul unei noi biserici,unde ai voie sa iti bati sotia dupa ce a spalat hainele cu mainile ore in sir...Intradevar o invatatura originala. :)

      Dar din fericire nu adevarata invatatura a apostolilor,ci una nascuta din frustrarile si nevoia lui Branham de a abuza si santaja pe alti crestini.

      Peter

      Ștergere
    6. Santaj emotional este perfect spus. Alaturi de abuz, agresiune emotionala si verbala, acesta este cel mai potrivit cuvant cu privire la modul lor de lucru.

      Am vazut ca multe persoane care au parasit adunarea au facut-o dupa 1-2-4 ani dupa ce s-au decis, deoarece erau robi ai acelui santaj pervers promovat zi de zi si traiau in spaima ca vor huli sau ca vor pierde rapirea daca iau decizii dupa cum le dicteaza constiinta.

      Si imi amintesc clar ca acesta este stilul lor de abordare zilnic, atunci cand apar discutii diverse si este intru totul bazat pe santaj si intimidare.

      Ei nu au Cuvantul. Ei vorbesc despre Cuvant. Si ei folosesc Cuvantul dar si mesajul fals, pentru a-si satisface nevoile emotionale pline de orgoliu, mandrie religioasa si multa rautate, ranchiuna si falsitate.

      Ștergere
    7. Este vorba despre control, dominare si manipulare. Este exact ceea ce Branham a facut.

      Asta fac si frankisti, tunetistii si restul din ei. O fac si in mod subliminal, adica din amvom predicand plaseaza in subconstientul audientei frica, santajul, lanturi spirituale de sclavie.

      Pentru ei este normal sa foloseasca versete biblice in mod abuziv deoarece nu au stiut niciodata si nu au experimentata cum este sa inveti lucruri utile din versete biblice pentru tine insusti si sa ajuti pe altii sa devina mai buni - daca acesti doresc in mod benevol- nu sa devina sectanti izolati si nevrotici.

      Ștergere
  20. Frate Lică ați avut inspirație și un curaj extraordinar. Spiritul lui Dumnezeu este puternic și descoperă pentru copiii Lui ce este fals și ce este adevărat. Dumnezeu să vă binecuvinteze cu plinătatea Sa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.

      Eu cred ca am facut doar ceea ce este normal si indemn pe fiecare sa actioneze fara frica in adunarilor lor atunci ei cand vad abuzuri, agresiuni, minciuna, fatarnicie, rautate, barfa, judecata nedreapta.

      Un pastor nu este Dumnezeu. Iar daca el este a lui Dumnezeu, acesta este capabil sa se smereasca, chiar sa invete de la altii, sa adune oamenii impreuna sa ii ajute sa isi rezolve problemele.

      Oamenii trebuie sa inteleaga ca Dumnezeul adevarat nu este un Dumnezeu al neoranduielii, nedreptatii si minciunii. Si orice actiuni, vorbe, care aduc aceste lucruri sunt de la cel rau si oamenii trebuie sa schimbe asta.

      Va dati seama cat de departe sunt oamenii de Dumnezeu, daca ei inca nu fac diferenta asta?

      Si la Cluj, in toata tara, dar si in alte tari, urmasii lui Branham confunda grav pe Dumnezeu si voia Lui, cu propriile lor ambitii egoiste, cu sentimentele lor bune sau rele despre un lucru sau altul, despre o persoana sau alta. Depinde de relatia lor cu acea persoana.

      Nu exista cuvinte suficiente sa scriu cat rau fac liderii altora prin aceasta mentalitate toxica.

      Neavand propria ancora in adevar, in realitate, ei numesc Dumnezeu tot ceea ce le convine si le face bine pe moment si diavol tot ceea ce nu le convine mofturilor pe care le au.

      Ce imi spune mie asta este ca ei nu sunt nascuti din nou, in sensul ca nu au avut un moment in care sa isi restarteze ca sa zic asa, tot sistemul vechi de gandire si de valori pentru a incepe altul de la zero.

      Ei doar au luat mesajul pentru ca are un botez diferit, sau alte lucruri anti trinitare, ca sa para mai deosebiti de altii.

      Ștergere
  21. Oamenii aceia nu au cunoscut niciodata pe Dumnezeu.
    Frate Lica imi pare rau ca ati trecut prin asemenea barbarii spirituale. Dumnezeu nu aproba asemenea abuzuri ba chiar este impotriva lor. Dumnezeu nu face asemenea mizerii si rautati. Ai scris in articol ca Vasile Neamtu a pus intrebari incomode pentru ei de aceea l-au dispretuit si amenintat cu moartea.
    Mai stiti cumva ce intrebari a pus el atunci ca Romu si Mariana si restul de proroci au devenit asa de agresivi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca analizam observam usor ca au fost barbarii emotionale, psihice si fizice.

      Am avut un de-clic si mi-am amintit ceva important. Vasile Neamtu a fost foarte intelept atunci si a spus un lucru de care noi ne-am speriat cand a explicat gravitatea lui.

      Ma bucur ca mi-am amintit si multumesc ca ai intrebat.

      A fost prorocie amenintatoare, cu ton ridicat ca SA NE INCHINAM LUI DUMNEZEU, dar se spunea:

      "Inchinati-va mie, dati-mi slava..." si tot prin prorocie sa cerut sa ne punem in genunchi. Ne-am pus imediat in genunchi asa din reflex si cand ma uit spre amvon il vad pe Mera Romulus, pastorul, ca el statea fain-frumos in picioare.

      Constiinta mi-a spus pe loc ca este falsa lucrarea si acel duh fals ne pune in idolatrie, ne manipuleaza, ne ia sub controlul sau punandu-ne in genunchi in fata pastorului.

      Instantaneu m-am ridicat si cand ma uit in adunare mai erau cativa barbati care nu se pusesera in genunchi. Unul dintre ei era si Vasile Neamtu.

      Ulterior Vasile Neamtu a cerut permisiunea sa vorbeasca si a explicat frumos din Cuvant ca asa ceva nu este biblic. Nicaieri nimeni niciodata nici Dumnezeu insusi nu a facut asa ceva.

      Si cand spune asta Domnul, spune la persoana a doua: Domnului sa te inchini si numai Lui sa Ii slujesti.

      A aratat din istorie si Biblie despre pericolul unor astfel de inselaciuni si atunci prorocita a izbucnit intr-o alta prorocie amenintatoare ca in ziua de marti (Era duminica atunci) la adunare in curtea de afara lui Vasile Ii va crapa burta si matele ii vor iesi afara....

      Stiu momentul izbucnirii ei salbatice si toxice.

      Cand Neamtu a aratat ca dimpotriva, chiar diavolul pretinde asa ceva, spunand cum diavolul a venit la Martin Luther si ia zis: Inchina-te mie..." prorocita a revarsat emotiile si sentimentele ei de ura impotriva lui Neamtu.

      Si pastorul Mera a sustinut mereu toate aceste prostii si falsitati diabolice care au promovat ura si distrugerea. El nu a fost un pastor care sa aduca adevarul si oamenii impreuna. Sustinut de o asa zisa prorocita extrem de emotionala, ei au manipulat sufletele si a pus oamenii sa i se inchine lui si celui rau.

      Cand veti auzi vreodata ca cineva va cere si spune: Inchinati-va mie...sa stiti ca este diavolul cel vechi.

      Acel diavol inca de atunci din adunare a legat oamenii intr-o psihoza in care au ajuns si spiritual dar si ad-literam ingenunchiati in fata lui, a pastorului Mera.

      Ștergere
    2. Aiuritul ala numai pastor nu este.Il caracterizeaza trufia si aroganta.Un pastor isi hraneste oile si le duce la pasuni verzi.Nu se comporta ca si cu sclavii .Nu stiu cine l-a ordinat pastor dar mai bine o lasa balta.

      Dar dorinta de a fi pastor si de a avea o adunare proprie l-a orbit pana acolo incat nu se mai vede pe sine,refuzand sa dea intaietate invataturii lui Hristos. Absolutul branhamistilor este Branham iar al frankistilor este Ewald Frank.

      ``Ei se lauda ca il cunosc pe Dumnezeu dar cu faptele Il tagaduiesc;Departeaza-te de acesti oameni caci sunt o scarba...`` 1 Timotei

      ``Dumnezeu nu se lasa batjocorit;ce seamana omul aceea va si secera``.

      Mai devreme sau mai tarziu va strange ceea ce a semanat.

      ``Culeg oamenii struguri din spini si smochine din maracini?Dupa roade ii veti cunoaste`` Matei

      Ștergere
    3. Nu la pus nimeni pastor. El si-a atribuit singur slujba deoarece a fost primul -dupa spusele sale- care a adus mesajul la Cluj.

      De atunci tot el a ramas si conduce adunarea in stil dominator de pe pozitia de pretinsa chemare unica, slujba speciala in toata tara dar nu tine legatura cu absolut nici o adunare afara de cele care el infiinteaza ei incoace si incolo.

      El nu are talent si chemare sub nici o forma de pastor.

      Are talent cat de cat de povestitor al predicilor lui Branham, viata si asta e mai mult inspre a invata oamenii nu a-i pastorii. Cred ca la inceput a vrut sa faca bine altora cu mesajul dar apoi sa ingamfat.

      Sa fi pastor este cu totul special in opinia mea.

      Oamenii la mesaj nu au cunoscut dragostea, dedicarea si devotamentul unui lider care sa ii iubeasca sa ii creasca si sa ii ajute in mai multe domenii ale vietii, nu doar dogmatic si doctrinal.

      Ștergere
  22. Cred ca au pus la indoiala "proorocirile" lor.E suficient ca si la penticostali sa aduci dovezi ca ce spun ei acolo nu e biblic sau nu sunt prooroci autentici si pe urma sa vezi impotrivire.
    Am si eu in oras o branhamista si nu e ce discuta cu ea.Tot cu cei de la Mera are legatura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost un subiect ceva mai special. Am scris mai sus.

      Ștergere
  23. http://www.ebible.ro/biblia/romana/cornilescu/ezechiel/34/

    Toti asa zisii pastori ar trebui sa ia aminte de aici ce inseamna un adevarat pastor si indatoririle lui

    RăspundețiȘtergere
  24. Daca nu ai fi avut martori nimeni nu ar fi crezut asa ceva. Frate tu esti eroul celor persecutati de dictatorii din mesaj.Unde il gasesc pe acest fals pastor Mera Romulus sa stau de vorba cu el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu il gasesti usor pentru ca ei toti se ascund de societate ca si sobolanii pentru ca sufera de mania persecutiei.Imaginatie bolnava..Au o obsesie ca sunt persecutati daca cineva stie cumva de ei.

      Ștergere
    2. Mesajul este fals8 februarie 2018 la 07:49

      Nu eu ci toti sunt eroi.

      Toti cei care au avut curajul sa infrunte minciuna, falsul si eroarea numita mesajul orei si branhamismul si mladitele lui adica celelate linii iesite.

      Ei sunt eroi care au avut curajul sa spuna adevarul din inima si in dragoste.

      Adevarul nu va putea fi invins niciodata.

      Adevarul ca mesajul nu este deloc ceea ce sa spus ca e, nu mai poate fi ascuns.

      Adevarul ca mesajul este fals si ca ce pare cat de cat corect in el, este plagiat/furat de catre Branham de la altii, nu mai poate fi ascuns.

      Faptul ca Branham a produs confuzie cu fiecare invatatura sau afirmatie nu mai poate fi ascuns.

      Oamenii care nu cauta sa isi hraneasca propriul orgoliu, adica demonii interiori, ei au curajul sa spuna adevarul, dupa ce verifica in mod cinstit faptele reale din mesajul lui Branham.

      Felicit asemenea caractere autentice pline de curaj si care au sanatate mentala si spirituala si mai ales interes pentru adevar.

      Ștergere
  25. Asta este o poveste greu de crezut chiar incredibila dar daca e adevarata atunci oricine poate spune ca acei oameni nu sunt nici crestini nici macar nu sunt normali. Este exact o inchizitie diavoleasca.Nu esti de acord cu noi si ne prinzi cu minciuna atunci trebuie sa mori. Cam asa ceva au facut acestia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, aceasta adunare este o secta infectata si dominata de duhul de minciuna, de ura si crima duhovniceasca.

      Sunt multi oameni la mesaj care nu sunt de acord cu ei si asa este bine pentru ca ne arata ca nu toti de la mesaj sunt hipnotizati de acele duhuri ale rautatii si falsitatii.

      Ștergere
    2. ``Ei se lauda ca il cunosc pe Dumnezeu dar cu faptele Il tagaduiesc;Departeaza-te de acesti oameni caci sunt o scarba...``
      Nimeni nu se lauda atat de mult ca si cei de la mesaj ca il cunosc pe Dumnezeu dar in adevarat nu Il cunosc.

      Ștergere
    3. Nu doar atat. Ci ei se lauda ca numai ei Il cunosc pe Dumnezeu.

      Eu am ajuns la concluzia ca ei sunt de fapt in categoria celor care nu Il cunosc deloc pe Dumnezeu.

      Ștergere
  26. Daca este adevarata povestea asta atunci pot spune ca acei oameni sunt complect nebuni!!!!

    RăspundețiȘtergere